ظروف یکبار مصرف کاغذی
تولید کننده و فروشنده ظروف یکبار مصرف کاغذی،چاپ لیوان کاغذی متناسب با سلیقه مشتری

آمار مطالب

کل مطالب : 30
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 119
بازدید سال : 563
بازدید کلی : 1162

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چاپ لیوان کاغذی و آدرس chaplivankaghazi-sabzcup.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف
نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : یک شنبه 4 شهريور 1397
نظرات

 sabzcup

تولید ظروف یکبار مصرف به خصوص نوع کاغذی آن بسیار سودآور است و در آینده ‌ای نزدیک نیز گسترش بیشتری خواهد یافت. با این همه نمی ‌توان از حرکت‌ هایی که برای تولید ظروف یکبار مصرف با مواد اولیه گیاهی می ‌شود نیز غافل بود.

برخی گزارش‌ ها و خبر‌ها حاکی از این است که مواد پلاستیکی تا ۳۰۰ سال در طبیعت باقی می ‌ماند و برخی دیگر خبر از ۵۰۰ سال می‌ دهد که این ظروف در طبیعت باقی می ‌مانند و تجزیه نمی ‌شوند. با این حال بدون توجه به اینکه کدام عدد به واقعیت نزدیک ‌تر است باید بدانیم که استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی اتفاق نا خوشایند دهه ‌های اخیر جهان است که نه‌ تنها در ایران ، بلکه در سایر نقاط دنیا سوژه بسیاری از فعالان محیط‌ زیست است. در حال حاضر استفاده از پلاستیک برای تولید ظروف یکبار مصرف در دنیا در حال فراموشی است و در ایران نیز قدم ‌های اولیه برداشته شده است.

مواد تشکیل ‌دهنده ظروف پلاستیکی

در ساخت ظروف پلاستیکی مختلف، مواد پلیمری متفاوتی به کار می رود. به‌ عنوان مثال شیشه های نوشابه ‌های گازدار از پلی ‌اتیلن تترا فتالات و شیشه شیر کودکان از پلی‌ کربنات ساخته می‌ شوند. مواد اولیه ظروف بسته ‌بندی لبنیات را پلی ‌اتیلن ، پلی ‌پروپیلن و پلی‌ استایرن تشکیل می‌دهند. در ساخت ظروف یکبار مصرف از مواد پلی‌ پروپیلن و پلی ‌استایرن هم استفاده می ‌شود.

موارد استفاده از ظروف یکبار مصرف

یک کارشناس بهداشتی در خصوص موارد استفاده از ظروف یکبار مصرف، معتقد است که هر نوع از ظروف یکبار مصرف مناسب استفاده خاصی است، به طور مثال: «ظروف یکبار مصرف شفاف و بدون رنگ تنها برای غذا‌ها و نوشیدنی ‌های سرد مناسب هستند. ظروف یکبار مصرف سفید و فوم ‌دار برای مواد‌ غذایی سرد، گرم (با دمای پایین حدود ۶۵ درجه سانتی ‌گراد) و مرطوب مناسب هستند. و برای مواد‌ غذایی داغ ترجیحا از فویل‌ های آلومینیومی استفاده شود.» او همچنین با تأکید بر اینکه لیوان‌ یکبار مصرف کاغذی از لیوان های پلاستیکی بسیار مناسب‌ تر هستند می ‌افزاید: «از لیوان‌ های کاغذی (سلولزی) برای نوشیدن مایعات داغ استفاده نمایید.»

رایج ‌ترین این محصولات در طول سال ها «لیوان یکبار مصرف» است. اگر از اعیاد و مناسبت ‌های مذهبی که اولین مصرف‌ کننده ظروف یکبار مصرف برای سرو غذا در سال های اخیر بوده است بگذریم، لیوان‌ های یکبار مصرف در تمامی فصول سال مشتریان خود را دارد.

ظروف یکبار مصرف گیاهی

در سال ‌های اخیر استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در دنیا رشد چشمگیری داشته است. مضراتی که به سبب استفاده از این ظروف بر روی سلامت افراد مصرف ‌کننده و محیط ‌زیست پدیدار شد، موجب شد برخی کشورها تحقیقاتشان را برای پیدا کردن جایگزینی مناسب برای این ظروف آغاز کنند که در همین راستا موفق شدند با دستیابی به فناوری جدید، ظروف یکبار مصرف گیاهی را تولید کنند و آن ها را جایگزین ظروف پلاستیکی نمایند.

مواد تشکیل دهنده ظروف یکبار مصرف گیاهی

ظروف یکبار مصرف گیاهی غالبا از نشاسته ذرت و گندم، برنج، سیب ‌زمینی و نیشکر تهیه می‌شوند، گرچه کمی گران ‌تر از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی می باشند،مزایای آن هم بیشتر از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی می باشد. این نوع ظروف نه ‌تنها مواد سمی و شیمیایی ندارند بلکه پس از دور انداخته شدن طی چندین ماه در خاک تجزیه شده و حتی قابلیت استفاده برای خوراک دام را دارند. در دنیا ضایعات ظروف یکبار مصرف گیاهی را آسیاب کرده و برای خوراک دام استفاده می‌کنند، ضمنا این ظروف پایه طبیعی دارند و هیچ گونه مشکلی در برابر حرارت، نور آفتاب و یخ‌ زدگی ندارند.

شرکت سبزکاپ تولید کننده و فروشنده ظروف کاغذی یکبار مصرف می باشد. از جمله فعالیت های این شرکت می توان به تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی ، لیوان کاغذی تبلیغاتی ، چاپ لیوان کاغذی ، چاپ لیوان تبلیغاتی و تولید ماشین آلات ظروف یکبار مصرف اشاره نمود. برای سفارش کالای خود با ما تماس بگیرید.



تعداد بازدید از این مطلب: 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید
گروه تولیدی صنعتی سبزکاپ فعالیت خود را از سال 88 در زمینه ساخت قطعات و قالب های ظروف کاغذی شروع کرد که شامل: انواع لیوان کاغذی در سایزهای متفاوت،بشقاب و پیش دستی کاغذی،لیوان چای، ساخت دستگاه پیش دستی با مکانیزم هیدرولیک می باشد. این شرکت با فروش بهترین برندهای تولید کننده دستگاه های یک بار مصرف کاغذی و واردات دستگاه های فوق در زمره شرکت های معتبر فروشنده مستقیم ماشین آلات می باشد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود